28 februari 2020

Beste Leden van Groei & Bloei Waterweg- Noord,

Hierbij ontvangt u de eerste nieuwsbrief 2020. We hopen dat u 2019 gezond en mooi heeft afgesloten.

De nieuwe website is inmiddels in de lucht en gevuld met leuke en interessante activiteiten. Neemt u vooral aan kijkje!

Wij wensen u ook in 2020 weer veel tuinplezier en hopen u te ontmoeten op een van de activiteiten.

Algemene Ledenvergadering en Presentatie Vlinderstichting

De definitieve datum voor de Algemene Ledenvergadering is vastgesteld op 7 april, 19.30 uur. Bestuurslid en tweede webmaster Ada de Vette neemt helaas afscheid. Wie heeft zin om haar plek in het bestuur over te nemen? Ook hebben we nog geen officiële voorzitter en secretaris. Misschien iets voor u?

Na een kleine pauze houdt Albert Vliegenthart van de Vlinderstichting zijn presentatie.

Bij deze presentatie zijn ook niet-leden van harte welkom.

In het kader van biodiversiteit en klimaatbestendig tuinieren leek ons dat een toepasselijk thema.

Locatie: Natuurcentrum De Boshoek, Bospad 3, Schiedam. De stukken voor de vergadering krijgt u per mail toegestuurd.

Workshop Keramieken oorwormenpotjes maken

Graag zouden we op korte termijn van u willen horen of u belangstelling heeft voor een workshop Keramieken oorwormenpotjes, ook wel luizenpotjes genoemd, onder leiding van keramiek lerares Bernadet van Doren. Er zijn nu 5 geïnteresseerden, we missen dus nog 5 deelnemers, anders kunnen we het niet organiseren.

Kijk voor meer infomatie op de webpagina:

Voorjaarsweekend Botanische Tuinen Utrecht 21 en 22 Maart

U heeft allemaal bij uw tijdschrift een bon gekregen voor het Voorjaarsweekend bij de Botanische Tuin Utrecht (21 en 22 maart). Het programma ziet er heel interessant uit, lezingen en rondwandelingen. Maak gebruik van uw bon, maar ook met uw Museumjaarkaart kunt u gratis naar binnen en kunt u de bon gebruiken om een van uw vrienden mee te nemen.

Kijk voor meer informatie de website: