bekijk online

Beste leden en belangstellende,

Onze nieuwsbrief staat weer op de website! Zeker de moeite waard om even te gaan kijken en lezen.

Kerstworkshop Zaterdag 16 december

We hebben met De Notenbalk en Rosetta van der Knaap de datum afgesproken: zaterdag 16 december. Rosetta wil zo snel mogelijk spullen gaan inkopen omdat ze de ervaring heeft dat sommige dingen snel uitverkocht zijn. Meld u dus svp zo snel mogelijk aan met naam, adres en telefoonnummer. En natuurlijk of u voorkeur heeft voor de ochtend of middag workshop. gbwaterwegnoord@gmail.com

De prijzen (dus inclusief alle materialen, koffie/thee en de bekende lekkernijen): € 30,-- voor leden en € 37,-- voor niet-leden.

Graag zelf meebrengen: mesje, snoeischaar(tje), tangetje voor bloemschikdraad. Locatie: P.J. Troelstraweg 13, 3144 CW Maassluis.

Na aanmelding en bevestiging via de website sturen we u de betaalgegevens toe. Het bedrag moet uiterlijk 7 december binnen zijn.

Na overmaking is uw aanmelding definitief!! Mocht u toch op het laatst verhinderd zijn dan kunt u het pakket (laten) ophalen. En misschien ten overvloede: heeft u Corona of bent u snipverkouden, dan s.v.p. niet komen. Neem voor het vervoer een doos of kratje mee en vulmateriaal zodat uw werkstuk ongeschonden thuis aankomt.