Let op: Zaterdag 29 Augustus Open akkers en kas Ruytenburch!

Beste leden,

Komende zaterdag kunt u weer een bezoek brengen OPEN AKKER en OPEN KAS & KINDERTUINEN van Stadslandbouw Ruytenburch in Vlaardingen

Zij zijn open op 3 locaties van 14.00 uur tot 16.00 uur.

U bent van harte welkom bij:

AKKER:

Westlandseweg 250 ( daar plantjes + zaden verkoop)

KINDERTUINEN & KAS:

Hofsingel82-84( daar koffie/thee, workshop , plantjes + zadenverkoop)

Kindertuinen Holy:

Lemsterlandhoeve, Holy Noord, naast terrein Scouting ongeveer bij nr. 70. ( daar plantjes + zadenverkoop)

Voor elke bezoeker hebben we een zakje bloemenmengsel Vlinder & Bijen klaarliggen als bedankje voor het bezoek.

Volgende data dit seizoen zijn:

Za. 25 juli ( niet Holy)

Za 29 augustus

Za  26 september( niet Holy)

Za 31 oktober

Vind u het leuk vrijwilliger bij ons te worden? Volgend jaar mee te doen met de kindertuinen?

of Af en toe Bloemen en/of groente te kopen? Vraag naar onze informatiekaart.

Wij vragen u  gepast te betalen en onze aanwijzingen met betrekking tot het voorkomen van verspreiding van het Corona-virus te respecteren.

Wij wensen u veel plezier dit weekend!

Plantverkoop goede doel Hulphond Nederland

En heeft u nog interesse in mooie plantjes?? Therese is nog lang niet door de planten heen.

Gelukkig heeft zij wel een goede bestemming gevonden voor de kruidenplanten! Deze worden geschonken aan de tuin van de voedselbank Schiedam! Mooi maatschappelijk initiatief.

Kijk voor de plantenlijst op de website.