( Geannuleerd ivm het Corona-virusWorkshop Wilgentenen plantensteunen  o.l.v. Ineke Visser

Op zondag 15 maart 2020 geeft Ineke Visser opnieuw de workshop “Plantensteunen maken van wilgentenen”. Ineke kweekt zelf wilgentenen in verschillende kleuren in haar eigen griend in Groot Ammers. Zij maakt daar kransen, manden en andere decoraties van. In deze workshop laat Ineke Visser zien hoe je met alleen wilgentenen en een snoeischaar een plantensteun kunt maken, waarlangs later in het seizoen de pronkerwten, peultjes of andere klimmers kunnen groeien. Na de uitleg van Ineke gaat u natuurlijk zelf aan de slag.

De gegevens:

Datum:                            zondag 15 maart 2020

Tijd:                               13.30 tot 16.30 uur

Inloop/voorbereiding:       Vanaf 13:00 uur

Afronding:                       16.30 uur tot 17.00 uur

Deelnemers:                     tuinders Thurlede, leden Groei&Bloei en andere geïnteresseerden

Kosten:                           1  wigwam € 15.00 pp,  een tweede wigwam € 6,00
(als die door dezelfde persoon wordt gemaakt, maar dan moet je flink geoefend zijn!!).

Locatie:                           Verenigingsgebouw Thurlede

U kunt zich aanmelden voor de workshop via emailadres tuinactiviteiten.svthurlede(at)gmail.com

Deze workshop wordt bij de volkstuinvereniging gehouden omdat zij ruimte hebben om dit te organniseren en met de gezamenlijke deelnemers past dat meestal precies.