( Geannuleerd ivm coronavirus)Voorjaarsworkshop o.l.v. Rosetta van der Knaap

Net als bij de voorjaarsworkshop van 2019 zijn we te gast in de kas van Stadslandbouw Van Ruytenburch in Vlaardingen.

Het is niet makkelijk om aan te geven wat het onderwerp zal zijn, de beschikbaarheid en prijzen van de bloemen en materialen zijn soms van doorslaggevende invloed, maar Rosetta is creatief en de onderwerpen tot nu toe zijn altijd heel leuk geweest.

Dus: snel aanmelden s.v.p.!

Locatie                Let op: Kas van Stadslandbouw Van Ruytenburch, Hofsingel 82-84, Vlaardingen, vergeet de parkeerschijf niet!!

Ledenprijs            € 25,00

Niet-ledenprijs     € 29,00

Tijden:                9.30 en 13.00 uur, eerst wordt ingeschreven voor de ochtend.

Aanmelden bij  Ellie Smit email: ellie.genb(at)caiway.net of telefonisch 010-5911163, voor 23 maart 2020 i.v.m. het inkopen van de materialen.

Meebrengen:         mesje en snoeischaar(tje)

Na aanmelding bij Ellie Smit wordt u verzocht het bedrag over te maken op de bankrekening van K.M.T.P. Maassluis/Maasland, IBAN: NL78ABNA 0810020548