BERICHT VAN STADSLANDBOUW van RUYTENBURCH:

Binnenkort starten we weer met OPEN AKKER en OPEN KAS & KINDERTUINEN

We zijn open op 3 locaties van 14.00 uur tot 16.00 uur.

In Juni verkopen we gekweekte plantjes, bloemzaden van eigen akker en bij de kas koffie/thee met iets lekkers voor een klein prijsje.

•  OPEN: KINDERTUINEN & KAS : Hofsingel 82-84

Er is een kinderworkshop Vogelverschrikker en Ketting van kroondoppen maken voor kinderen vanaf 8 jaar. Je helpt ons daarbij ons terrein aan te kleden.

Er is plaats voor maximaal 10 deelnemers, opgeven van te voren is noodzakelijk : mail naam en leeftijd naar: info(at)stadslandbouwvanruytenburch.nl

Deelname gratis, start 14.15u, breng svp zelf wat oude kleding mee om de pop aan te kleden, kroondoppen ook zeer welkom.

• OPEN: KINDERTUINEN HOLY-wijk: Lemsterlandhoeve ( ongeveer bij nr 70).
  • OPEN: AKKER: Westlandseweg 250

Er zijn nu nog geen niet veel bloemen of groenten, maar vanaf volgende maand  kunnen we producten aanbieden: Bloemen, Groenten, hapjes verzorgd door de vrijwilligers van Maaltijd op Maandag.

U bent van harte welkom bij:

AKKER:

Westlandseweg 250 ( daar plantjes + zaden verkoop)

KINDERTUINEN & KAS:

Hofsingel82-84( daar koffie/thee, workshop , plantjes + zadenverkoop)

Kindertuinen Holy:

Lemsterlandhoeve, Holy Noord, naast terrein Scouting ongeveer bij nr. 70. ( daar plantjes + zadenverkoop)

Voor elke bezoeker hebben we een zakje bloemenmengsel Vlinder & Bijen klaarliggen als bedankje voor het bezoek.

Volgende data dit seizoen zijn:

Za. 25 juli ( niet Holy)

Za 29 augustus

Za  26 september( niet Holy)

Za 31 oktober

Vind u het leuk vrijwilliger bij ons te worden? Volgend jaar mee te doen met de kindertuinen?

of Af en toe Bloemen en/of groente te kopen? Vraag naar onze informatiekaart.

Wij vragen u  gepast te betalen en onze aanwijzingen met betrekking tot het voorkomen van verspreiding van het Corona-virus te respecteren.