Waterweg-Noord

Koffieochtend voor leden bij De Buurvrouw

Als afdeling hebben we het initiatief genomen om regelmatig een koffieochtend met onze leden te organiseren. Op deze manier hopen we meer verbinding te creeren binnen onze afdeling. Verbinding met de leden, tusssen de leden en hopelijk nieuwe leden.

Neem gerust een introducée mee die interesse heeft in wat we doen. We kunnen zaden ruilen en tijdschriften, misschien heb je een leuke ervaring met tuinbezoeken of leuke plannen voor het komende tuinjaar. Dus kom…..! Er wordt heerlijke koffie geschonken, er zijn lekkere dingen te bestellen en ook een lunch hoort tot de mogelijkheden. We komen bij elkaar op eigen kosten en kunnen het koffiedrinken uitbreiden met een gezamenlijke lunch als daar belangstelling voor is, maar er is gevraagd dat van tevoren aan te geven.

Het adres is Oostgaag 18a, 3155 CG Maasland, 010 5904945. Neem alvast een kijkje voor sfeerplaatjes op www.bijdebuurvrouwmaasland.nl Er is parkeergelegenheid voor de deur direct na het smalle bruggetje over de Oostgaag. Wel wordt gevraagd zoveel als mogelijk te carpoolen. Er stopt ook een bus voor de deur, bus 33 Delft-Maassluis en je kan natuurlijk ook op de fiets komen. Het is een prachtige route door het gebied heen.

De data zijn onder voorbehoud - steeds op donderdagochtend: start op 26 januari 2023 - 10.00 tot 12.00 uur met een mogelijke uitloop van een lunch tot 13.30 uur -.vervolgdata: 20 april, 27 juli, 21 september en 26 oktober.

Wij hopen op een grote belangstelling en de gezelligheid die het ons kan geven in het ontmoeten van elkaar.