Paasworkshop 1 april 2023

Aanpassing Paasworkshop 1 april 2023

Hier en daar om ons heen horen we van leden dat de prijzen voor het deelnemen aan de Paasworkshop een beetje te begrotelijk zijn.

Aangezien we het toch heel leuk vinden om met elkaar te genieten van een gezellige paasworkshop hebben we besloten om de prijs te verlagen. Dat kunnen we doen door de huurkosten van de zaal en koffie/thee en lekkers uit de kas te betalen. Dan blijven alleen de kosten voor de workshopleidster en de materialen over.

De prijzen worden dan: € 30,00 voor leden en € 35,00 voor niet-leden.

Na aanmelding en bevestiging via de website: info(at)waterweg-noord.groei.nl

wordt u verzocht het bedrag uiterlijk 22 maart over te maken op de bankrekening van K.M.T.P. Maassluis/Maasland, IBAN: NL78ABNA 08100 205 48 met vermelding van de naam/namen van de deelnemers.

Na overmaking is uw aanmelding definitief!!

Degenen die al de “oude” prijs overgemaakt hebben krijgen natuurlijk het teveel betaalde teruggestort.

Locatie: De Notenbalk, P.J. Troelstraweg 13, 3144 CW  Maassluis.

We houden alleen een ochtendworkshop, aanvang 9.30 uur.

Graag zelf meebrengen: mesje, snoeischaar(tje), tangetje voor bloemschikdraad.

Mocht u toch op het laatst verhinderd zijn dan kunt u het pakket (laten) ophalen. En misschien ten overvloede: heeft u Corona of bent u snipverkouden, dan s.v.p. niet komen.

Neem voor het vervoer een doos of kratje mee en vulmateriaal zodat uw werkstuk ongeschonden thuis aankomt.