Waterweg-Noord

Opbrengst Plantverkopen voor het Goede Doel 2018 en 2019

In 2018 was het goede doel “Hoop voor Albanië”. De totale opbrengst was € 750,00.

Met wat vertraging is het geld op donderdag 4 juli overgedragen aan Jan Prins, als vertegenwoordiger van deze stichting.

Tegelijkertijd werd de opbrengst van de Lentiz Plantenmarkt van april 2019 aan hem overhandigd. Op de foto dus een cheque van Groei & Bloei Waterweg-Noord en een dikke envelop van het Lentiz. Er kunnen vast weer goede dingen mee gedaan worden in het arme Albanië.

Voor het goede doel van dit jaar, Stichting Hulphond, is inmiddels een aardig saldo opgebouwd. Met de school en Stichting Hulphond wordt overlegd of/wanneer er een les in de klas georganiseerd kan worden, zoals we dat ook in 2016 hebben gedaan. Dan wordt het eindbedrag bekend gemaakt en kan het geld overgemaakt worden. Wie nog iets extra’s wil bijdragen aan het eindbedrag is altijd welkom. Denkt u alvast mee over het goede doel van 2020?

Op de foto zittend: links Jan Priem, rechts Dick Meijerink (beiden van het Lentiz MBO)

Staand van links naar rechts: Arie van der Ende (teamleider Lentiz MBO), Jan Prins (Hoop voor Albanië), Thérèse Zwaard (G&B).