Waterweg-Noord

Verkoopkraam Midden-Delfland 15 juni 2019

We hadden een mooie plek in de Zuidbuurt voor onze laatste verkoping voor het goede doel (Stichting Hulphond), alleen het weer speelde niet echt mee.

Veel regen, grote plassen en daardoor weinig mensen die zich buiten durfden te wagen. Pas toen er ’s middags een zonnetje verscheen, kwamen ook de bezoekers. Gelukkig zijn er nog best veel planten verkocht.

Dank aan iedereen die opgepot heeft in het voorjaar, gesjouwd naar/van de verkoopplekken en water gegeven heeft in de tussenliggende periode. Hartelijk dank ook aan BVB Substrates, de sponsor van de potgrond van dit jaar.

We gaan contact opnemen met de schoolleiding van het Lentiz en proberen, net als een paar jaar geleden, weer een “les” te organiseren op school in samenwerking met een cliënt met een hulphond uit deze regio. We houden u op de hoogte.

Goede zomer toegewenst, veel tuinplezier, mooie tuinen bekijken in uw vakantie en zorg voor de natuur!